راهنمای خرید قهوه ساز برای خانه
نوشته شده توسط : admin

حالا شما به عنوان یک فرد تازه کار برای خرید یک دستگاه قهوه ساز کدام را ترجیح می دهید؟ چقدر با دستگاه قهوه ساز آشنا هستید؟ چه نوع قهوه ای با کدام دستگاه قهوه ساز می توانید درست کنید؟ قیمت قهوه ساز چقدر است؟ چقدر دوست دارید هزینه کنید؟ میزان کافئین و طعم قهوه مورد نظر شما چقدر است؟ دستگاه کافی میکر، آسیاب قهوه هم داشته باشد یا نه؟

وقتی به همه این موارد فکر کنید، اولین سوالی که به ذهن خطور می کند این است که قهوه ساز خوب چی بخرم؟ در واقع معیارهای مختلفی برای انتخاب و خرید قهوه ساز وجود دارد. این شما هستید که باید این معیارهای را انتخاب کنید. اما مهم ترین این معیارها که باید در لیست شما قرار داشته باشند را در ادامه خواهیم شناخت. معیارهایی که برای خرید قهوه ساز باید در نظر داشته باشید:

دستگاه ها تولید قهوه این روزها یا اتوماتیک هستند و یا نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک. دستگاه قهوه میکر دستی یا قوری مانند نیز وجود دارد. برخی از آنها تنها با تنظیم چند دکمه در زمان مورد نیاز قهوه را آماده می کنند. در حالی که سازندگان دستگاه اسپرسو ساز تمایل دارند که دستگاه قهوه ساز منحصر به فرد تولید کنند اما قهوه میکرهای هیبریدی هم وجود دارد که قادر به درست کردن حداقل دو نوع قهوه است. داشتن دو دستگاه روی پیشخوان خانه، فضای زیادی نیاز دارد.

اما اگر عاشق قهوه و اسپرسو باشید ممکن است برای درست کردن هر قهوه به دنبال یک دستگاه خاص بوده و آن ها را خریداری کنید. یک فنجان قهوه می خواهید یا به اندازه تعداد نفرات خانواده می خواهید قهوه درست کنید؟ برخی از قهوه سازها تنها برای یک یا دو نفر قابلیت درست کردن قهوه دارند و برخی برای چند نفر می توانند قهوه درست کنند. برخی از دستگاه ها نیاز به دم کردن قهوه ندارند و فورا قهوه را با فشار و بخار آب آماده می کنند. درحالی که برخی دیگر به زمان زیادی برای درست کردن قهوه نیاز دارند.

برخی از قهوه سازها به غیر از درست کردن قهوه گزینه های بیشتری دارند. گزینه هایی مانند نوع دم کردن قهوه، داشتن آسیاب قهوه، برنامه ریزی خاص برای دستگاه ، گرم نگه داشتن و یا خاموش شدن خودکار، میزان حرارت برای گرم نگه داشتن قهوه، هشدار دهی برای آماده شدن قهوه، چراغ های مختلف و غیره از این دست هستند.

مدل های دیگر قهوه سازها این امکان را دارند که میزان قهوه شما را تنظیم کنند. به عنوان مثال شما به اندازه یک فنجان قهوه میل کنید یا دو فنجان، تفاوتی ندارد. تنها کافی است مقدار قهوه را برای دستگاه کافی میکر مشخص کنید. دستگاه دقیقا قهوه شما را به اندازه دلخواه پر می کند. همچنین دیگر نیازی نیست بالای فنجان خود بایستید و می توانید به سایر کارهای خود برسید.

دستگاه های قدیمی تر گزینه های کمتری داشتند. اما امروزه دستگاه های کافی میکر گزینه های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند. گزینه هایی مانند اینکه شما دوست دارید میزان آب و قهوه چقدر باشد. درجه دمای آب، قدرت دم کردن دستگاه قهوه و … . علاوه بر این دستگاه های درست کننده قهوه جدید، پیچیدگی های بیشتری دارند. با برخی از این دستگاه ها شما می توانید قهوه پودری درست کنید، قهوه کپسولی داشته باشید، شکلات داغ و یا حتی چایی درست کنید. 

 source: راهنمای خرید قهوه ساز برای خانه

 





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز خوب چی بخرم, انواع قهوه ساز, انواع قهوه ساز خانگی, بهترین قهوه ساز خانگی, قهوه دات کام, قهوه ساز دستی, قیمت قهوه ساز, قیمت قهوه ساز برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 7 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: